Gwarancje Amway
Gwarantujemy jakość naszych produktów.
Gwarantujemy jakość naszych produktów.
Gwarancja satysfakcji klienta Amway
Wszystkie produkty Amway objęte są gwarancją jakości oraz gwarancją satysfakcji klienta. O ile nie zostało to inaczej określone, wszystkie nieoznaczone produkty opisane w broszurze, których dystrybucją zajmuje się Amway, objęte są bezterminowo Gwarancją satysfakcji klienta firmy Amway (oprócz wyjątków podanych poniżej).
W ramach Gwarancji Satysfakcji Amway klient może zwrócić produkt w całości lub części, jeżeli nie spełnia on jego oczekiwań.
Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie ma zastosowania, jeżeli:
-
produkty były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym;
-
produkty zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem;
-
produkty rozprowadzane przez Amway posiadają inny określony termin zwrotu; dotyczy to także produktów oznaczonych w Katalogu produktów Amway symbolem ✪ i/lub;
-
produkty objęte są specjalnymi pisemnymi rękojmiami.
90-dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway
Produkty rozprowadzane przez Amway, oznaczone symbolem ✪ podlegają 90-dniowej Gwarancji satysfakcji, liczonej od daty zakupu.
90- dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie obejmuje:
-
produktów, które były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym i/lub;
-
produktów, które zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Po zgłoszeniu reklamacji, okres obowiązywania gwarancji nie będzie przedłużony ani liczony od początku.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Model biznesowy Amway związany jest z niskim stopniem ryzyka. Koszty rozpoczęcia współpracy z Amway są bardzo niskie – jeżeli w ciągu 180 dni zdecydujesz, że ten rodzaj działalności nie jest dla Ciebie, możesz zwrócić Zestaw Rejestracyjny i otrzymać zwrot poniesionych kosztów.