Dołącz do wyzwania WP Nutrilite™ i odbierz BEZPŁATNE upominki z okazji naszej 90. rocznicy!

01 sierpnia 2024

Wyjątkowa droga w kierunku lepszego życia na cześć ważnego dla nas roku!

Marka Nutrilite™ dostarcza produkty i rozwiązania dla zdrowia i dobrego samopoczucia już od 1934 roku. Bez względu na to, czy stosujesz nasze produkty przez całe życie, czy dopiero od niedawna, dziękujemy za wybór produktów Nutrilite. Z tej ważnej okazji prezentujemy Wyzwanie WP Nutrilite – wyjątkową możliwość świętowania z nami i wynagrodzenia zaufania, którym nasi klienci darzą nas od lat.

Od 1 sierpnia do 31 października 2024 roku uczestnicy będą mogli odblokowywać atrakcyjne nagrody, gromadząc WP za zakupy dowolnych produktów Nutrilite.

  • Osoby, które zgromadzą przynajmniej 250 WP w produktach Nutrilite w każdym miesiącu w ciągu trzymiesięcznego okresu, otrzymają wysokiej jakości torbę podróżną z jubileuszowym logo Nutrilite przygotowanym z okazji 90. rocznicy.
  • Osoby, które zgromadzą powyżej 500 WP za zakupy produktów Nutrilite w każdym miesiącu w ciągu trzymiesięcznego okresu, otrzymają nie tylko wysokiej jakości torbę podróżną, ale również BEZPŁATNY zegarek Fitbit Charge 6!

Torba podróżna nie tylko zapewnia wygodę podczas podróży, ale też przypomina o stawianiu zdrowia na pierwszym miejscu bez względu na to, gdzie się znajdujesz. Torba pomieści wszystkie niezbędne produkty Nutrilite i inne akcesoria podróżne, umożliwiając Ci dbanie o zdrowie także w drodze.

Smartwatch stanowi dopełnienie zalet torby, zapewniając dodatkowe wsparcie w realizacji celów związanych ze zdrowiem. Idealnie wpisuje się w codzienną rutynę, dzięki czemu zdrowe nawyki pielęgnowane przez 90 dni pozostaną z Tobą także po zakończeniu wyzwania.

Akcesoria są wspaniałymi nagrodami na zakończenie wyzwania, jednak my chcemy dać Ci coś więcej niż bezpłatne upominki. Prawdziwą nagrodą są trwałe zmiany dla zdrowszej przyszłości. Chcemy dać Ci siłę do rozwinięcia pozytywnych nawyków na całe życie, które utrzymasz po zakończeniu wyzwania.

Produkty Nutrilite, które wliczają się do Wyzwania WP, można znaleźć tutaj.

Zacznij tę podróż z nami już dziś!


Często zadawane pytania

Aby uzyskać dodatkowe informacje i odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące kryteriów, nagród i innych ważnych detali, prosimy zapoznać się z odpowiedziami na często zadawane pytania. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Centrum Kontaktu z Klientem.

  1. Kto może wziąć udział w promocji?
    PA, Stały Klient Plus i Doradca Marketingowy .
     
  2. Co się stanie, jeśli nie uda mi się zakwalifikować w pierwszym lub drugim miesiącu? Czy nadal mogę zakwalifikować się, generując brakującą WP w kolejnym miesiącu?
    WP należy gromadzić w trybie miesięcznym. Jeśli nie uda Ci się zakwalifikować w pierwszym miesiącu, nie możesz dalej uczestniczyć w promocji.
     
  3. Jak traktowane jest uzupełnianie punktów, jeśli chodzi o osobistą WP w tej promocji?
    W tej promocji nie przewiduje się mechanizmu uzupełniania punktów. WP, dla której zastosowano mechanizm uzupełniania punktów, również nie będzie wliczana.
     
  4. Które produkty liczą się do WP w ramach tej promocji?
    - Liczą się wszystkie produkty marki Nutrilite, Truvivity i bodykey oraz zestawy Energy Program. Należy uwzględnić fakt, że produkty aktualnie objęte promocją mogą mieć obniżoną WP.
    - Do WP NIE liczą się produkty marki XS, Artistry, eSpring, iCook, g&h, Glister i Satinique ani produkty dla domu.

    Produkty liczone do WP można sprawdzić tutaj.

  5. Czy nagrody będą przyznawane dla każdego SKP i Doradcy Marketingowego?
    Tak. Po zrealizowaniu wyzwania otrzymasz nagrodę/nagrody dla każdego SKP i Doradcy Marketingowego. Przykładowo jeśli pod danym numerem umowy zarejestrowane są dwie osoby, każda z nich może wziąć udział w wyzwaniu i otrzymać nagrodę.
     
  6. Czy liczy się osobista WP z koszyka osobistego, czy również WP z koszyka dodatkowego?
    Wliczana jest całkowita WP, w tym również osobista WP, WP klientów oraz WP z koszyka dodatkowego, z wyjątkiem WP sklepu partnerskiego.
     
  7. Czy WP za zamówienia cykliczne też jest wliczana?
    Tak.
     
  8. Czy ta promocja łączy się z innymi programami specjalnymi, takimi jak kupony podarunkowe czy program START?
    Tak.
     
  9. Jeśli w każdym miesiącu, przez 3 kolejne miesiące, zgromadzę podwójną WP, to otrzymam bezpłatny upominek dwa razy?
    Można otrzymać maksymalnie jedną torbę podróżną i jeden zegarek Fitbit.
     
  10. Kiedy i jak nagroda zostanie dostarczona?
    Nagrody zostaną dodane automatycznie do zamówienia złożonego po 6 listopada, bez względu na jego wartość.
     
  11. Jaki jest okres gwarancji dla zegarka Fitbit i torby?
    Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie obowiązuje w przypadku bezpłatnych upominków. Gwarancja satysfakcji i gwarancja ustawowa obowiązują wyłącznie w przypadku produktów zakupionych odpłatnie, a przedmioty promocyjne, otrzymane bezpłatnie, nie są objęte prawem gwarancyjnym. W przypadku uszkodzenia w transporcie dokonamy wymiany uszkodzonego produktu.